معرفی رم های Ripjaws X از G.SKILL مخصوص Sandy Bridge
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی رم های Ripjaws X از G.SKILL مخصوص Sandy Bridge
نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389
بازدید : 1021
نویسنده : MRK
شرکت G.SKILL از سری جدید ماژول های حافظه اش به نام Ripjaws X که به صورت اختصاصی برای کار با پردازنده های Sandy Bridge ( سوکت LGA1155 ) و مادربرد های P67 و H67 طراحی شده است ، رونمایی کرد .
[تصویر: ripjawsx_3cl.jpg]

سری جدید Ripjaws X ، رنج کامل حافظه ها ، از فرکانس 1333 تا 2300 مگاهرتز را شامل می شود . سری کیت های حافظه ی Ripjaws X در کنار پلتفرم اینتل سندی بریج ، پهنای باند و کارایی بسیار بالایی را به ارمغان می آورد . تصویر زیر پهنای باند بسیار بالای 25000 مگابایت در ثانیه که به وسیله ی این رم ها در فرکانس بسیار بالای 2300 مگاهرتز و زمان تأخیر 7 بدست آمده را نشان می دهد .

[تصویر: ripjawsx_info.jpg]
 
تک تک حافظه های Ripjaws X ، طبق روال داخلی تست قطعات شرکت G.SKILL به صورت دستی و بر روی پلتفرم سندی بریج تست می شوند تا از بالاترین عملکرد در کلاس خودشان ،قابلیت اطمینان و همچنین سازگاری حافظه ها با مادبرد های مطرح اطمینان حاصل شود . این حافظه ها ، گزینه ی مناسبی برای گیمر ها ، ایستگاه های کاری با عملکرد بالا ،کاربران سطح بالا و همچنین تمام کسانی که می خواهند از آخرین تکنولوژی روز دنیای سخت افزار استفاده کنند می باشد .
 
[تصویر: ripjawsx_blue.jpg] [تصویر: ripjawsx_red.jpg]





مطالب مرتبط با این پست
.